Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Linnéa - 26 juni 2013 21:43

Nämen hallå där!


Idag var det dags att prata marknadsföring!


Vi fick en liten föreläsning som skulle hjälpa oss hur man

gör, varför man gör det och vad man ska göra!

Efter det fick vi sitta lite i grupperna och fundera hur vi

ska göra reklam.


Senare var det dags att testa på så jag sprang iväg med Niklas,

Oskar och Cissi för att marknadsföra för själva sommarjobbet

i Bålsta. Så vi gick ner mot gamla Bålsta och lämnade lappar, sen

traskade vi tillbaka och hade väldigt roligt och fick oss mycket

skratt!


När vi kom tillbaka pratade vi om hur det gick i hela gruppen

och sen skulle vi tydligen byta platser i rummet som vi ska ha imorrn,

antagligen för att kanske lära känna andra också.

Imorrn vet ingen vad vi ska göra. Vi vet bara att vi ska iväg någonstans,

men det blir säkert jätte roligt!


När jag kom hem idag så satte jag mig ner med mamma och pappa för

att diskutera lite om min födelsedag. Vad vi ska bjuda på och lite sånt.

Jag blir ju trots allt 18 så lite tillställning måste det ju bli! ;)


Snart ska jag sova så jag är pigg imorrn för att orka vara ute!

Men God natt på er!


//Linnéa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ställ gärna frågor eller skriv en liten kommentar ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards