Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Linnéa - 24 juni 2013 23:59

Hej!

 

Nu har jag tyvärr inte lagt upp något nytt på väldigt länge!

Men jag ska försöka bättra mig!

På senaste tiden har det varit en del, mycket bak i skolan,

förberedelser inför sommarlovet som jag nu äntligen har

och viktiga dagar.


Jag har fått kontakt igen med 2 gamla klasskompisar vilket

är väldigt kul och vi umgås en del!

De här bilderna är från förra veckan:

Sofia och Nattha sitter och myser på en bänk i gamla goda Bålsta!

Alltid lika snygga!

Nattha sprang iväg på toa så vi fick ta en bild utan henne, men hon är lika glad i alla fall!

Men senare under kvällen fick vi i alla fall en bra bild tillsammans!!


Under midsommar var jag och min familj hos min farbror, dock åkte jag tidigare för att träffa min underbara sötnos och hans kompisar!

Antti och hans kompis Amin


Antti och han andra kompis Kareem ville visa vilka muskler de hade! ;)


En sista sak att berätta innan jag lägger mig är att jag fått sommarjobb!

Det heter "Roligaste Sommarjobbet" och går ut på att man under 4 veckor är med och får information

hur man startar eget och vad som krävs, sedan under 3 veckor får man driva detta företag och tjäna sina

egna pengar!

Första mötet var idag och jag var jätte nervös! Men det gick bra, det fanns en massa människor där som jag

kände igen så jag längtar redan till imorrn!

Idag var det bara lite föreläsningar får de som startat hela projektet och lite "lära-känna" lekar, imorrn blir

det lite mer allvar då vi ska sätta och och bolla ideér vad man kan ha för en bra affärsidé.

Det kommer säkert att gå jätte bra, det hoppas jag i alla fall!


Nu ska jag sova men jag ska försöka komma ihåg att lägga upp ett inlägg imorrn också hur det gått!


God Natt!


//Linnéa ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ställ gärna frågor eller skriv en liten kommentar ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards